Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pomoc
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
 
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy paragon. W sytuacji gdy klient życzy sobie aby została wystawiona dla niego faktura VAT to proszę na etapie składania zamówienia napisać to w uwagach podając jednocześnie wszystkie niezbędne dane (nazwę firmy, NIP) do jej wystawienia. Fakturę klient otrzymuje razem z przesyłką.
 
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są na bieżąco uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wyświetlają się zaraz po złożeniu zamówienia i dodatkowo są wysyłane mailem do klienta który wybrał formę płatności: PRZELEW. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
 
Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości.  Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości proszę o kontakt z naszą firmą pod nr tel. 52/3982210
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl