Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy paragon. W sytuacji, gdy klient życzy sobie aby została wystawiona dla niego faktura VAT, to proszę na etapie składania zamówienia wybrać jako dokument potwierdzający zakup: "faktura" podając jednocześnie w uwagach wszystkie niezbędne dane (nazwę firmy, NIP) do jej wystawienia. Fakturę klient otrzymuje razem z przesyłką.

 

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów, jak i ich cen, są na bieżąco uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

 

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wyświetlają się zaraz po złożeniu zamówienia i dodatkowo są wysyłane mailem do klienta który wybrał formę płatności: PRZELEW. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.

 

Dostałem/am uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?

W takiej sytuacji najlepiej jest spisać z kurierem protokół uszkodzenia przesyłki, co daje nam gwarancję uznania reklamacji w firmie kurierskiej. Jeżeli natomiast uszkodzenie przesłanego produktu zostanie zauważone już po otwarciu przesyłki to proszę o niezwłoczne przesłanie maila wpisując w tytule wiadomości „Reklamacja” opisując wielkość uszkodzenia. Tak szybko jak tylko będzie to możliwe skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i doprowadzi do rozwiązania tego kłopotu.

Można też skontaktować się w tej sprawie z nami telefonicznie: 52 39 822 10

 

Czy wysyłacie towar za granicę?

Tak. W tej sprawie proszę się kontaktować bezpośrednio z nami pisząc maila z zapytaniem, w którym należy określić co planujecie Państwo zakupić, w jakiej ilości i gdzie ma być wysłana przesyłka (miejscowość, państwo). W tytule maila proszę wpisać „przesyłka zagraniczna”. Tak szybko jak tylko  będzie to możliwe skontaktuje się z Państwem nasz pracownik, który określi w mailu zwrotnym koszty przesyłki i będzie czekał na ich akceptację.

Swoją wiadomość proszę kierować na adres: grzyby-sklep@grzyby-sklep.pl

 

Jaki jest termin przydatności do spożycia produktów dostępnych w sklepie internetowym?

Nasze produkty posiadają długi termin przydatności do spożycia (1-3 lat) umieszczony na opakowaniu jednostkowym. Gwarantujemy, że zakupiony produkt będzie w momencie wysyłki do klienta posiadał co najmniej 50% ustalonego terminu przydatności do spożycia.

W celu otrzymania konkretnej informacji o terminach przydatności do spożycia prosimy o kontakt telefoniczny 52 398 22 10

 

Czy produkty będą dostępne przez cały rok?

Większość przez nas oferowanych produktów jest dostępnych w ofercie stałej, lecz ze względu na sezonowość występowania surowców (grzybów i owoców leśnych) możemy mieć ograniczone ilości niektórych produktów.

 

Nie otrzymałem/am danych do wpłaty na konto.

Takie dane otrzymuje klient za każdym razem wybierając formę płatności PRZELEW na podany w zamówieniu adres mailowy.

Gdyby jednak taki mail do Państwa nie dotarł z różnych przyczyn, to poniżej podajemy dane do wpłaty:

P.P.H.U. „NASZA CHATA” Marek Zblewski, ul. Młyńska 32, 89-632 Brusy

Bank Spółdzielczy Koronowo

nr rachunku: 06 8144 0005 2005 0500 4768 0002

w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.