REGULAMIN
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały
legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla
stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DHL. Kupujący jest obciążany
kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu (zakładka "Koszty wysyłki").
6. Możliwe są następujące formy płatności:
Kartą płatniczą - płatność za pomocą PayU i Przelewy24
Kartą kredytową - płatność za pomocą Przelewy24
Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką lub kartą kurierowi.
Przelewem tradycyjnym - rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz
numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu
(zakładka "Czas i koszt dostawy").
7. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby
skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż
podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz
uzgodnić propozycję terminu.
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu.
Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmę kurierską.
8. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając
stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, przy czym termin ten jest liczony od momentu objęcia rzeczy w
posiadanie przez klienta lub wskazaną osobę trzecią (inną niż przewoźnik). W takim przypadku lub w
przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także
ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na własny koszt
za pomocą firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej po wcześniejszym kontakcie mailowym
(grzyby-sklep@grzyby-sklep.pl) lub telefonicznym (52 39 82210).
9. Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności
towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej,
termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań
Klienta, żądanie należy uznać za nieuzasadnione.
10. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub
naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
11. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu
Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach
sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru
przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
12. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w
regulaminie.